Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (Házhozszállítás GLS futárszolgálattal), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Szállítási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása és teljesítése
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

A raktáron lévő termékek várható szállítási ideje 1-3 munkanap.

A Külső raktáron lévő termékek szállítási ideje általában 2-5 munkanap.

Amennyiben az Ön által rendelt termék vagy termékek a külső raktárból (gyártótól vagy nagykereskedőtől),a saját raktárunkba beérkezett,még azon a napon, de legkésőbb az azt követő munkanapon elkészítjük a csomagját és átadjuk a GLS futárszolgálatnak. A futárszolgálat vállalja,hogy a csomagot 1-2 munkanapon belül kézbesíti az Ön által megadott címre.

Amint a csomagja elkészült és átadtuk a futárszolgálatnak,e-mailben értesítjük!

Amennyiben a terméket nem tudjuk beszerezni a megadott idő intervallum alatt,kollégánk telefonon vagy e-mailben értesíti a kézbesítés várható időpontjáról!

Amennyiben a rendelésében többféle termék is szerepel, melyeknek más a kiszállítási ideje, megvárjuk míg az utolsó termék is beérkezik raktárunkban és azután küldjük a csomagot egyben.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy írjon e-mailt az info@halibutik.hu címre.

Bővebb információért olvassa el az általános szerződési feltételeket:

ÁSZF